27+6 olduk bebişimle doktor uyandır hareketlerini say dedi maşallah 10 u geçiyor kıpır kıpır o vuruyor bende vuruyorum tepki verdikçe hoşuma gidiyo eşim bi iki defa şakasına gülerek rahat bırak çocuğu dedi bugünde kaburgalarımın oraya çıkmış vurup durdu canım yanmaya başlayınca bende hafiften ittirerek dokundum aşağı doğru insin diye eşim gördü napıyosun sen şu çocuğu rahat bırak birşey olcak şimdi durduk yere başımıza iş çıkıcak bilmem ne bende ben biliyorum naptığımı sen meraklanma dedim ters ters baktı hayır yani sanki karnımı sıkıştırmışım gibi tepki vermesi cidden kızması tuhafıma gitti doğmadan böyleyse doğunca nolur artık