bademli_puding Rabia04_09 ben kızıma hamileyken hamile olduğumu bile unutuyodum asla çok şükür ne mide bulantısı ne kusma hiç bişey yaşamadım sadece bacaklarıma kramp girerdi ama oğlum beni mahvetti
Songulll46____28 bademli_puding benim en büyük sorunum şuan bırakamıyorum almadığım gün mutlaka midemde ne var ne yok çıkarıyorum malesef tek kötü yani bu
bademli_puding Senaykork evet ya ilaç içmek eziyet gibi hamilelikte kusacağım yoksa da kusuyorum bazen ilaç yüzünden ishal için ilaç verdi doktorum çok büyük yutamıyorum kırıp içiyorum mecbur napiyim gitmiyo boğazımdan
bademli_puding asyagibi kullanmadığımda gece bende uyuyamıyorum ya gündüz o kadar uykum var ki hiç bi iş yapamıyorum ama gece hiç yoktu uyuyamıyorum geceleri
bademli_puding Nur_ak1 ay allah yardımcın olsun çok kötü yaa hele kusmak 😫 sanki ciğerlerim iç organlarım ağzımdan gelecek nefessiz kalıp ölecem o hissi veriyor 😂
asyagibi bademli_puding bende aynj durumdayım ama sabahları uyuma imkanım yok 3 yaşında kızım var o yüzden çok zoe geçiyor uykusuz😣
bademli_puding Songulll46____28 kız korktum şimdi içmesem mi ki bağımlı olacağıma içmiyim daha iyi sanki
bademli_puding Rabia04_09 bunda kramp girmesi için sanırım daha erken 15+3 ama bende çok az az varis oluşmaya başlamış korkuyorum
Songulll46____28 bademli_puding ama başka hiç bi yan etkisi yok ki her gün miden bulanacağına iç kurtul doktorum hiç bir zararının olmadığını söyledi