mrvsrcn hemsireanaa ben tüp bebek değil ama çatlatma tedavisi gördüm bu ay 14. Gün kan verdim negatifti bugün 17. Gün hal regl olmadım beklemedeyim
Aysel_krdg hemsireanaa ben 12 gün de yapmıştım silik çizgi vardı 15 günde yaptım yine silikti 17. Gün adet oldum ama
Aysel66 Forumcu ben 10cu gun yapmıştım oglenden sonra ce cok az silik cızgi cıkmıştı sabah tekrarladım daha belirgin di
Aysel66 hemsireanaa evet ama o yumurta tolpama işlemindeydi ben dondurulmuş transfer oldum yani igneden 1 bucuk ay sonra
Mhtpflz Forumcu çıkar canım benim ilki negatif teste ufacık bir çizgi yoktu ama pozitifte 7 gün çıktı 9. Gün silikte olsa çıkar