Forumcu Arkadaşlar yarın transferin 9.gunu evde idrar testi yapsam çıkar mı bir yanlışlık olur mu sizce?
Aysel66 Forumcu ben 10cu gun yapmıştım oglenden sonra ce cok az silik cızgi cıkmıştı sabah tekrarladım daha belirgin di
Mhtpflz Forumcu çıkar canım benim ilki negatif teste ufacık bir çizgi yoktu ama pozitifte 7 gün çıktı 9. Gün silikte olsa çıkar
Forumcu Dorukkusumm sabah ilk idrarinizla mi yaptınız şimdi de yapasim var da yarına kadar bekleyeyim artık sabaha kadar
Dorukkusumm Forumcu yok canım akşam 8 civarıydı sadece 1 saat önceden sıvı alımını kesmiştim. Bana da haber verrrrrrr 🥺🌸
Asilim-oglum Erken gebelik testi olanlardan yap canım kaset tipi olanlardan yapma ama yine de sen bilirsin
Forumcu Asilim-oglum kalem testlerden var evde ultra erken gebelik testinden o daha iyi sonuç veriyor sanırım
Prensesdiana @Forumcu ben 8. Günü ve 9 günü yaptım silik pozitifti 10 gün kan verdim 164 değerle hamile olduğumu öğrendim
Forumcu Prensesdiana ya ne güzel inşallah bende görürüm pozitifi şimdi imkansız gibi geliyor hiçbir belirtim de yok ama Allah büyük 🙏
Prensesdiana @"Forumcu Rabbim isteyen herkese versin inşallah ümitsizliğe kapılma benim de hiç bir belirtim yoktu
mrvsrcn hemsireanaa ben tüp bebek değil ama çatlatma tedavisi gördüm bu ay 14. Gün kan verdim negatifti bugün 17. Gün hal regl olmadım beklemedeyim
Aysel_krdg hemsireanaa ben 12 gün de yapmıştım silik çizgi vardı 15 günde yaptım yine silikti 17. Gün adet oldum ama