Hemdemmm valla cunku her başlıkta yiyecek görünce deliriyorum her gördüğüme de tepki koyuyorum sonuçta alamayan var alma imkanı olup sağlığının izin vermediği insanlar var en basitinden 6 aydir cips hasretim tuz yemem yasak yiyemiyorum her başlıkta gördüğümde canım çekiyor bu kul hakkı olmuyor mu sadece biraz daha hassas olunması gerektiğini düşünüyorum 🙏