sim-96 AysenurS_ bebeği göremediler işte :/ daha gelişmemiş dediler ve kanamam var insanda bir düşük kaç gün sürer ki bilmiyorum ilk gebeliğim bebekte gelişmemiş
sim-96 AysenurS_ 7 haftalık ama hoca 5 haftalık gibi gözüküyor dedi 2 hafta geriden geliyor ya geç döllenme ya da düşük :/
AysenurS_ sim-96 geç döllenme olabiliyor bende 5+3 te keseyi görmüştüm 8. Haftadada kalp atışını dinlemiştim
Sinem0135 Citlembikannesi şuan bana da bir iğne yaptılar pembeye döndü kanamam ama tam anlamıyla kesilmedi . Sanırım böyle giderse rapor alacam tekrar dan
Citlembikannesi Sinem0135 kesinlikle alin. Doktor bana 10 +10 iki kez rapor yazdi sonra baktik olmuyor isi biraktim. Yeter ki saglikla gelsin miniklerimiz
Sinem0135 ZeynepAzra_ bugün bende aynı şeyi yaşadım kesin düştü dedim ama çok şükğr devam ediyor da riskliyim
ZeynepAzra_ Sinem0135 benim de öyleydi ama çok şükür geçti o günlerim inşallah sen de göreceksin geçtiğini 💜
Sinem0135 Citlembikannesi kuzum bir kalp atışını duysam Allah’ın iznlyle bende işten çıkacam direkt riske atamam zaten
Fulyasaar Bende 38 günlük hamileyim sabahtan beri açık kahverengi akıntım geliyor doktora gittim dinlenmen gerek bol bol dedi haftaya kontrole gel dedi ağrım yok ama çok fazla korkuyorum
Sinem0135 Fulyasaar kuzum bende aynıyım senle gün aynı . Bende de kahve geldi pembe geliyor arada dönüyor kırmızıya pıhtılaşa geldi çok şükğr bir şey yok Rabbime sığınacağız . İnşallah bunlar da geçecek
Fulyasaar Sinem0135 acile gittim az önce çok endişelendim ebeler vardı doktor yoktu 2 sebepten olabilir dedi çocuk yerleşiyor o yüzden ya da çok fazla kanaman gelirse çocuk düşüyor o yüzden ama as geliyordu normal bi durum dedi benim kanamam sadece açık kahverengi geldi hiç kırmızı gelmedi