butterfly4 konuşmalarıniza dikkat edin ben size beddua dahi etmedim siz utanmadan resmen beddua ediyorsunuz size yalancı demedim yazılarımı belliki dikkatli okumadınız madem dedim böyle bir durum var arkadaşınız veya eşi dava açabilir dediğiniz gibi polis avukat vs demez silah zoru ilemi yapmasaydin vs demez araştırmaya sokar ve direk cavide ebe mesleğini dahi yapamaz kendi kendinize size yalancı demişim gibi davranıyorsunuz onuda geçtim sadece dedimki hastane hangisi ise oranın adını kullanarak denim diye ki bunda kötü birşey yok zaten böyle birşeyi olan direk hayır oraya gidemem der ersoyuda açık açık diyim size ben ona izmit dedim hatta kendisi imkanın var ise ersoya gelirmisin dedi doktorun işine geliyor hasta getiriyor diyorsunuz da doktorda aaa vicdansız değildir neyse demekki yaşanmış sizin acinzidan kötü bir durum ama ben ne yaşadım ne gördüm ne duydum ayrıca da cavideyi sadece bana yazdınız çünkü cavideyi ben önerdim sonra benim yazdıklarıma cevap verdiniz he ben size hakaret dahi etmedim siz utanmadan bana şimdi yok aynısını yaşayın gibi laflar yazmışsınız önce uslubunuza dikkat edin sonra yazın