butterfly4 olumsuzluk dediğiniz durum evlere gitmez kolay kolay ben yıllardır tanıyorum kendisini onu geçtim eve gelirken kendim şahidim kapalı bir ebe ile beraber gidiyor ama ağırlıklı hastanelerde doğumu ta baştan beri yapıyor evlere çok nadir ısrarla olursa gidiyor ve yakın hastaneleri olan yerleri tercih ediyor ani bir durumda hastaneye gidilsin diye celallenmedim insan yazıdan yanlış anlaşılır ama kendisinin öyle bir sorunu olsa kesinlikle sağlık bakanlığından yasak yerdi ebeligi biterdi bizde birebir şahit olduk ki hemde yakınımda birinden kız ev diye diretti neyse bir şekilde kabul edildi sonrasında ilk olunca zorlanildi cavide ebe ısrarla hastane istedi hasta inatla ben evde dogurucam diye inat etti yani o an o evde kimse bilemez ne yaşandığıni ve cavide kesinlikle bir anne ile bebeği riske atacak biri degil helede dediğiniz gibi parayı kısa yoldan götürme hedefinde biri değil ikinci doğumlarda çok nadir tek gider ilk gebelikte hasta ısrarlı isede yanında ikinci bir ebe var dediğiniz gibide bir durum olsa hiçbir hastane onu kabul etmez ki hala gidebiliyor ve gebelerini 26. Haftadan itibaren kabul ediyor 36. Haftada kabul etmez