Aysenur426868 Gns-gur bakticam bacım bide şöyle bişey var bu benim 2. İlki sezaryan oldum yani normal dogurabilirmiyim altta olunca ihtimali var demi
Edahzrr Aysenur426868 canım aynı şeyi bende yaşıyorum haftanın 4 günü ağrıyor yani karın altı ve vajina etrafı ne ilaçlar kullandım ama hic biri bende de fayda etmedi doktor hersey normal diyor