Kubrabsyg45 geçmiş olsun, benımde o hafta aralıgında kasığım çok ağrıyodu yürümekte çok zorluk çekiyodum hatta kasıgımı tutarak yürüyodum. 31. Haftada çalışamaz raporu için doktora gitmiştim 32 hafta olmadan veremeyeceğini söylemişti muayene olmustum sıkıntı yoktu. Ağrım oldugunu söyledim, normal bebek doguma hazırlanıyo dedı 5gun sonra gel
tekrar raporu verelim dedi. 31+5 te gittiğimde doktor bebeğin kafasının aşağıda oldugunu söyledi yani bebek dönmüştü o agrılarım ondandı sanırım 🙂 sizinde muhtemel dönmediyse henüz dönüyo olabilir.