Tbayram
Ben sezaryenden çıktım bebeğimi kucağıma verdiler odaya inince hemen üstümü giydirdi annemle teyzem hemşire bi anda bebeği göğsüme dayadı hemen mi emicek dedim tabi ki canım benim dedi ilk kez emzirmek çok güzeldi. (Şuan 2 ay 3 günlük olduk bunları yine emerken yazıyorum :) Sonrasında gelen giden oldu bebişim yatağımın yanında beşikte uyudu. Gece eşim ve annem benimle kaldı o kadar değişikti ki, ben 9 saat sancı çektikten sonra mecbur sezaryene alındım. O kadar yorgundum ki, sezaryen esnasında bile bitse de uyusam dinlensem diye geçiyordu içimden ama bebeğimi görünce kokusunu alınca o ipek gibi tenini öpünce heyecandan hiç birimiz uyuyamadık sabaha dek. Yorgunluktan biraz içim geçer gibi olmuş 3-4 kez her seferinde 10 dakika sonra bir hemşire içeri girdi biri ağrı kesici yaptı biri serum taktı biri sontayı çıkardı biri geldi 6 saat geçti yürümen lazım dedi beni yürüttü derken sabaha kadar yarım saat anca uyumuşumdur. Annem ve eşim de uyuyamadılar resmen sabaha kadar bebişi izledik o da mışıl mışıl uyudu♥️ O kadar güzel ki kızlar insan inanamıyor idrak etmekte zorlanıyor bu bebek benim karnımda mıydı diyor çok çok duygusal. En başta ben anlamıyorum çocuğu neden ağlıyor şimdi diyeceksiniz ama ben hayatımda hiç çocuk bakmadım yanımda bir bebek büyümedi hiç görmedim ona rağmen inanın en iyi onu siz anlayacaksınız. Sakın endişe etmeyin. Yeri gelecek babası bile anlamayacak neyi var diyecek siz gözünden anlayacaksınız, ben içerideki odadan ağlayış şekline göre bile neden ağladığını anlayabiliyorum resmen artık😂 Hepiniz sağlıkla güzel bir doğumla yavrunuzu kucağınıza alırsınız İnşaAllah 🌸