Tbayram biz ilk hafta full hastanedeydik ben taburcu olamadim kan degerlerim duzelmedi diye. Ciktik eve geldik. Ben misler gibi bir 40landim. Hastanede hergun dus alsam bile evdeki gibi olmuyor tabi… sonra kizimi emzirdim esim kizi alip yatirdi bende 2 3 saat uyudum. Sonra bir kalktim kayinvalidem gelmis eve gecip dus alip , evi temizlemis ev mis gibi yemek kokuyor gorumcem balkonu yikiyordu o sirada kayinbabamda bir suru sey almis sut olsun diye gelmis , oturuyorlar ben yataktan zar zor indim (bizim yatak biraz fazla yuksek 😂) bir baktim bunlar kizin basina toplanmis anne yanini salona alip, herkes okuyor ufluyor kayinbabam isim koydu okudu hemen sonra herkes giderken kayinvalidem ben kalayim dedi ama ben dedim anne sen zaten hastanede perisan oldun iznininde son haftasi git dedim guzelce dinlen birde bizle perisan olma istersen yine gunluk gel. Diyoki bakabilir misiniz ki torunuma sonra esime dondu bak oglum bu cocuga bisi olursa yolarim ha sizi o benim canim can parcam askim , esimde anne oglun benim dedi kayinbabam ve kayinvalidem sen kimsin bizim umosumuz var falan dedi gittiler. Biz 2 saatte bir alarm kurduk aglamasini duymazsak diye ama saolsun kayin validem 5 dakika kala arayip uyandirdi doyurun benim biricik torunumu diye 😂 ilk ve suanlik tek torun oldugundan fazla kiymetli… ben emziriyorum uyuyorum esim bazen uyanik kaliyor ama 5 6 gibi uyanamadim artik boluk porcuk uykudan uykumu alamiyorum resmen. Esime emzirmiycem ben ya cok uykum var demisim canim kocam acmis memeyi emzirtmis bebeyi gazini cikarip yatirmis 😂 ben uyumuşum ekstradan… Ama oyle cabuk geciyor ki zaman suan 5 ayi bitirdi 28 inde 6 aylik oluyor ek gidaya başlıyoruz… diyorum hangi ara buyudu…