Melinayinannesi Aynenkanka ya ben sonuclarim diye bir sekme goremedim radyolojik goruntulerim sekmesini mi kastediyosunuz acaba? Orda goruyorum fakat normal ya da referans disi gibi herhangi bir sey yazmiyor. Benimde 1 hafta oldu yaptirali.
Yarenylmz Melinayinannesi e nabızdan sadece değerleriniz görünüyo sonuç için doktorunuza gitmeniz lazım grafik şeklinde doktorunuz görüyor sonucu