Busra_05 benim bebeğim de 34 haftalık 2050gr 9 gün geriden geliyor. Doktorum hiçbir gelişim sıkıntısı,sağlık problemi görünmüyor sadece biraz zayıf doğar 2800 falan dedi. Göbek kordonunda kan akışı azmış benden ona. O da tamamen yapısal dedi. Sen ne yersen ye kendine kilo alırsın bebek bellli bir kısmını alabilir dedi. Üzülüyorum isterdim 3500 kg falan doğurayım ama tabi daha belli de olmaz 🥹🥹