Kızlar kaç kilo doğdu bebişleriniz biz 37 haftalık olduk doktorum gayet sağlıklı olduğunu sadece minyon olacağını söyledi 19 Ocak ta sezeryan günümüz en fazla 2800 olur dedi kilo yönünden kuveze girmez dedi doktorum inşallah öyle olur böyle şeyler yaşayan oldu mu ??