33NAZ valla özel yediğin birşey yok açıkcası. Yani normal öğünlerimi yiyorum öğünlerim de porsiyonları artıyor hafta hafta sadece. Arada bir ceviz meyve yiyorum. Öyle hergün ceviz veya meyve yemeye çalışmıyorum yapamıyorum çünkü. Şekeri tatlıyı azalttım işte bol bol da su içmeye çalışıyorum ki İnan su içen biri değilimdir ancak hamileliğimde günde 2 lt yi bulduğum olmuştur