BaharErol canim o soruna cevap verdimi gece mesaisine.. Yaparlar canim hasta kaybetmemek icin gercekten iyi oldu son haftalar daha xok isine yariycak 2 hafta da bir cagiriliyor cunku instagramdan buldum seni not ettiklerinin fotosunu atar misin rica etsem 🤗 ( instagramda bulmustum ama simdi kaybettim resimden)