zeyno nzngk 200 mg kullanıyorum.ilk sabah akşamdı ama benim kanamam kesilmedi yetersiz geldiğini düşünerek günde üçe çıkardı doktor.senin kanaman ne durumda?benim kadar tehlikeli bi durumun olmayabilir canım
tubatayfun nzngk ben vajinadan kulanir iken etkisi olmadi orala gecdim aynen felaket basimi donduruyo
Elif4334 nzngk ben alttan aldım hiç yan etkisini görmedim bende aynı hap ılöasından tereddüt etmiştim ama bi sıkıntı olmuyo
Fatime nzngk ben hapı kullaniyorum 1 haftadır günde iki kere sabah akşam bir yan etkisini görmedim daha
Ozgultugba nzngk ilk içtiğimde aynı durumu bende yaşadım başım döndü ve kafamı kaldıramadım sonraları bu etki azaldı
Hsna1 nzngk bende kullanıyorum ve aynı şekilde bas dönmesi yaşıyorum çok fena. Doktoruma danisicam birkaç kişiden duydum bu vajinal yoldan almayı bakalım bizimki ne diyecek.
lkayRazgatLolu Bulunduğum ildeki en iyi doktora gidiyorum her zmn iğnesini vurdur bana 3 ay. Hap ve fitil in iğne kdr etkili olmadığını söyledi. Tabi ben ikiz gebeyim tekleri bilemem. Risk durumuna göre değişik düşük riskin varsa bnce iğnesini ol
NurdanHakan nzngk ben fitil gibi kullandım en sağlıklı bence bu şekilde kullanmak çünkü hiç yan etkisi olmuyor