Progestan başımı felaket derecede döndürmeye başladı ve 1 saat kesintisiz sürüyor son 1 haftadır, ilk zamanlar böyle değildi. 7 haftalık hamileyim, dr’ma danıştım rahimden alablrsn aynı hap’ı dedi 🙏🏻 Kullndığında başı dönen veya böyle oral kullandığı progestanı rahimden kullanan varmı? aynı hap olması kafamı karıştırdı? 😓