Nursevindik hayır panik falan olmuyosun canım benim aksine rahatlıyosun orasi biraz soguk sende çıplaksin ustunde ip ince bi önlükle goturuyolar seni oraya girdiginde titreme geliyo insana bacaklarin uyusunca üşümende geciyo rahatliyosun sonra anestezi uzmani seninle sohbete geciyo o ara bi miğde bulantisi yaşiyosun 3 sefer derin bi nefes al migde bulantin aninda kesiliyo sen miğdem bulaniyo dedigin an anestezi uzamnin zaten seni yönlendiriyo derin nefes al diyo sen gecmiyo saniyosun kuscam diyosun kus diyo o andada kusma isteğin geçiyo çunku bebeginin aglama sesini duyuyosun oan 🤗 migde bulantin uygulanan anesteziden kaynaklanmiyo cnku sen kesilmis oluyosun o an bebegi cikartmak icin bağarsaklarini itiyo doktor oda ister istemez migde bulantisi yapiyo korkulcak hicbisey yok canim rahat ol 🤗❤