Ben 2 kontrole ve 1 detaylı ultrason için gittim. Kontrollerde ikisinde de asistn baktı. Baya genç kimseler. Asistanlarin söyledikleri bana da çok güven vermiyor. Ona sormasan hiç bişey sormadan seni yollayabilir. Muayne ile ilgili sormadan bilgi vermiyorlar ne yazikki. Bu yönü kötü. Detaylida ise ince yine erkek birnasistan doktor baktı sonra perinatolog bayan bir doktor baktı. Uzmanlığı belli oluyordu. Detaylıca baktı ilgilendi. Yani diyeceğim o ki uzmana denk gelirseniz güzel, diğer türlü sizi tatmin etmeyebilir