Minik_annee Arkadaşlar bu hastanede ilk defa muayene olacağım randevu aldım Ocak 18 için Emrah Dağdeviren için aldım randevuyu doktor iyi midir gidip memnun kalanlar var mı 🙏
Minik_annee Nursl7 aaa benden bir gün önce benimde ilk olucak bakalım beğenecek misin kesin haber ver banada 🤍🙏
Minik_annee Tugce3561 bende açıkçası merak ettim genelde tutulan bir hastane ama bakalım nasıl gecicek
Tugce3561 Minik_annee benim arkadaşım da oraya gidiyo ve memnun bilmiyorum bakalım 24ünde bende gidicem inşallah
Minik_annee Tugce3561 arkadaşınız hangi doktora gidiyor peki birde doktora denk geliyor muymus diyorlar ya asistan falan diye
Hamideersin Tugce3561 güzel bakıyorlar ama yani guvenemicek bişey yok bence malesef devlet hastanelerinin geneli böyle oluyor ben 5inci aydan beri gidiyorum şuan 36+4üm haftaya randevum var inşallah bidaha ki gidişim doğum olur diye düşünüyorum