Yaseminturan_ Tbayram 61 ile hamile kalmıstım ben 57 lere düştüm şuan 32 haftalık hamileyim 69 kg oldum🥴Ve alacak gibi de duruyorum işin kötüsü de kg popo ve basende aldım🥲
Kirmizibalik1 Edafmo 4.aya girdim, 63le hamile kaldim 70kiloyum. Var mi arttiiraannnn neolur olsun😄😄🤒🤒🥴
Tbayram Kirmizibalik1 27.haftadayım 56 kiloyla hamile olduğumu öğrendim bu sabah tartıldım 72 olmuşum🥲
Edafmo Kirmizibalik1 30+6dayım ve toplam 25 kilo aldım. Böyle postlarda da hiç görmedim buna benzer ya da yakın kilolar🥺😭😭
Kirmizibalik1 Tbayram olsun bacim 72kilo ben daha 4aylikkenim😄 dikkat ederiz dicem ama ileriki aylar daha cok kilo aliyorsun diyolar 😐
Kirmizibalik1 Edafmo ama nerdeyse bitmis senin,az sabret az dikkat et insallah en az sekilde doguma girersin.. niye böyle olduk anlamadim,herkes maksimum 6 7 kilo aldim diyorken… 😒😔
Tbayram Kirmizibalik1 Aslında benim problemim gece yemek eşim işten geç geliyor ona uyup bende yiyorum yada o bana uyuyor ahaha emin değilim tam ama bebekle ilgili kilodan ziyade yediklerimi dikkat edeceğim artık çok ekmek yiyorum 🤦♀️
Edafmo Kirmizibalik1 ben kalçamda ödem oluşması sebebiyle işten çıktım ve hamileliğimin çoğunu yatarak geçirdim sadece yemek yapmak için kalkıyorum… Durdukça acıkıyorum, gün içinde ağzım hiiçç boş durmuyor.. bilmiyorum millet nasıl bu kadar az alıyor 🥺
Smysmysmy1 Tbayram 53 kiloyla hamile kaldım. Ama doktora kese görmeye giderken 56 olmuştum bile. 😅 şu an 18+5 haftalığız ve 59 kiloyu gördüm ilk defa 🥹
Edafmo Summerwine bende kilolu hamile kaldım kiloma kilo kattım ahahaha 20 kilo alırım diyodum da 30 u görücem bu gidişle 😂
Cansudinc Tbayram Benim çok aldığım kesin 🥺 25. Haftadayım 11,5 kilo aldım . 50 ile hamile kalmıştım 61,5 şuan . Doğuma kadar ne olurum kim bilir
Songulll46____28 Ben 65 ’le kalmıstım 34. Haftadayız suan 74 üm çok aldığımı düşünüyordum neyse ki ortalama olarak iyiyim bence
Babykalamar Tbayram aslinda hic dikkat etmedim ama hamileligim boyunca hic ekmek hamur isi yemedim. Ilk 4 ay agzima tatli suremedim tiksiniyordum ama tuzlu olan yemektir kuruyemistir hep yedim ben ilk 4 ay tatli yiyememe bagliyorum kilo almayisimi. Simdi 8 aylik olduk ve herseyi yiyorum muhtesem bi istahim var 🤣
Tbayram Babykalamar Saydığınız her şeyi çok çok yiyorum her gün ah hele tatlı tabak tabak yerim😋 ekmek hamur işi tam bir gün tabağı istiyorumm şuan🤭