Elifsntrk Kızlar merhaba 34+3 haftalık hamileym bebeğimin kilosu 2200 çıktı sizinkiler nekadar normal mi bilemiyorum
balporsuguu Elifsntrk ilk bebegimi 34+2 de 2300 dogurdum.su an 2.ye hamileyim dün gittim 33+5 te 2550 dedi doktor
Serifenuryilmaz Elifsntrk canım ben 34+2 de gittim 2206 Gr dedi 4 5 gün gerilik var dedi sonra iki hafta sonra 36+2 de gittim 2800 Gr olmuş minyon bir bebek olacak dedi doktorum
Elifsntrk 3babyannesy gayet normal güzel dedi şükür de ilk bebeğim daha iriydi heralde o yüzden bir tık zayıf geldi
Duygu1995 Bizde bugün gittik kizçemle 34 haftaligiz ve 2400gr kilomuz 🧿❣️ bence normal bu haftalar sizin bebişin kilosuda
Elifsntrk balporsuguu oh oh maşallah 🧿 sağlıklı olsun tabi önemli olan o da biraz da toplu olsun istiyor sanırım insan 🤦🏼♀️ İlk bebeğim çok tombikti bu biraz cımbız olucak sanırım nasip tabi sağlıklı olsun yeter 🙏🏻
Gzdeee11 balporsuguu merhaba bizde 2 hafta gerilik var 35+2 de 2187 gram çıktı doktor haftaya doğuma alıcak muhtemelen kilo almadığı için ilk doğumunuzda küvezde kaldı mı bebeğiniz
Elifsntrk Serifenuryilmaz Sanırım benimki de öyle 🤦🏼♀️ Bizde de 3 5 gün geriden geliyor ama doktorum çok normal gayet iyi sonuçta fabrikasyon değil bebekler olabilir belki minyon olur dedi 😂
Yenianneeee 35+0 bugün gittik 2480 çıktı bizim, doktor normal dedi. 3 kilo civarında doğar dedi pek iri değil dedi aynı zamanda
Elifsntrk Yenianneeee bizim de öyle biraz minnak olcaklar sanırım olsun sağlıklı olsunlar yeter ki 🙏🏻🧿
Elifsntrk Gzdeee11 haftası gereği kalmış olabilir lütfen kıyaslayıp kendinizi üzmeyin sizin bebeğinizin haftası daha ileri kalmayadabilir 🙏🏻
Gzdeee11 Elifsntrk ilk zamanlar çok düşünüp ağlıyordum şimdi pek takmıyorum kafama hayırlısıyla bir doğuşun alır elbet kilosunu pazartesi başka bir doktora gidicem o ne dicek bakalım
Gzdeee11 balporsuguu biz sezeryan olucaz ciğer geliştirici de vurdu doktor hayırlısı neyse o olsun artık