Hurisss Amin çok güvenerek gittim bide eşim askerdeydi tek başımaydım o kadar çaresiz kaldımki o günü unutamıyorum..Diğer hastanelerde hastası olmadığım için kabul etmedi çünkü 5aylıktı fakülteye gitmek zoru da kaldım tek başıma Doğum yaptım resmen..Hakkımı helal etmiyorum o kadına Rabbim çıkarsın...