Hurisss ilk başlarda düşük tehlikem vardı sonra geçti ilacı bıraktırdı ardından rahimde açıklık oluştu gittiğimde müdahale bile etmedi o açıklıkla beni başından savdı resmen ben bişey yapamam diye...Herşey takdiri ilahi ama beni rezil etti Allah'a havale ediyorum