Umutluanne1 aa neden hemşire öyle bişey yapmış ki ankaradayım ben, doğum yapcağım hastanede kombine yapan biriyle görüştüm çok memnun kalmış oda sizin dediğiniz gibi ihtiyaç oldukça basmış ağrısı kalmamış hemşireden sürekli ağrı kesici isteme zorunluluğu kalmamış. 2 gün yatmış hastanede hatta çıkarken katateri çıkartmışlar 2 gün yetecek kadar ilaç varmış içinde demekki