bluepoint her tür anestezi kişiden dişiye değişiyor inan kimileri çok memnun kalıyor kimiler memnun kalmıyor. Ben spinal oldum ameliyat süresince hissettiğim tek ağrı damaryoluydu yani onun üstüne çıkan bi ağrı olmadı böyle olsa 10 kere daha girerim ameliyata 😌 ne sonda ne de belden uyuşturma hiçbir şekilde hissetmedim. İlk 2-3 saat uyuşukluk oluyorsun sonra da zaten ağrı kesici yapıyorlar geçiyor. Yan etki olarak baş ağrısı yapıyor diyen çok ama bende baş ağrısı yapmadı mesela. Sadece köprücük kemiğinde tuhaf bi ağrı vardı 2-3 gün sürdü ara sıra zorluyordu ama öyle abartacak bir şey değildi o da ağrı kesiciyle geçiyordu zaten.