Hgmr19 Sevin21 Merhaba ben Özel Batı Hastanesi’ne gidiyorum. Doktorum Cihan Bademkıran. Bir kez gittim ama memnun kaldım. İlgili bi Dr. Muayene ücreti 435 TL ama kamu çalışanına %20 lik indirimleri var.
mekselinaa Sevin21 ayşe güneş var genesiste haftada bikaç gün erganide oturuyor ücretsiz bakıyor çok iyi instagramdan bakabilirsinz
Gebeyizbiz Sevin21 Batı hastanesi Melike hanıma gidiyorum çok memnunum ilgisi çok güzel herşeyi detaylıca takip ediyor
Zarefet Sevin21 Bawer gidiyorum en son Aralık ayında 250 TL idi kurum indirimi ile 203 falan veriyorduk
Bilibili23 Hgmr19 aaa bende o hocaya gidiyorm ama ayrılacak diye duydum bilginiz var mı acaba ben 20 gündür gitmiyorm haberim yok da
Tgcccc Sevin21 gercekten de oyle :( ayda bi kere gitsem bile cok pahalı. Allah yardimcimiz olsun nelerden kisip gidicez muayenelere
Selimayazannesi Ben memorial da sabire hanım a gidiyorum yarın randevum var kurum indirimi ile 350 tl falan galiba muayene ücreti
Hllhbn Hgmr19 kontrollerinizi başka doktorda mı yapıyosunuz 1 aydan fazla olmuş gitmeyeli o sebeple sordum. Yani 2 doktorla mı ilerliyosunuz yoksa sadece doğum için mi cihan hocayla
Melekveprensi Gebeyizbiz Dr irfan külahçıoğlu o hastaneye bağlı detaylıyı kendi kliniğinde yapıyor canm
mekselinaa Sevin21 erganiye geçmiş baktım çok iyi bir doktor ama ayşe akgüneş instagramdan bakın kendisi ile iribata geçebilirsiniz özel şeyler olmadıkça ücret almıyor