Seherr Merhaba kızlar ovulüasyon testine başladım ilişki için her iki çizgininde aynı koyuluktamı olması gerekiyo kafam karışıyo yardımcı olabilecek varmı ?
Tugbabu5952 Seherr merhaba ovulasyon testini cok yogun kullanıyorum 😊 buyur yardımcı olmaya calışim canm
Feyzaaaa Seherr evt ayni koyulukta olmasi lazim istersen İnstagram da birgebeningunlugu takip edip ona mesaj at sana yardimci olucakdir
Deletedmom429 Seherr bende basladm kuzum aynn oyle kipkirmzi olck ikisde bnde az once yptm yok yani halen silik ckio t suanlk ovulasyon haftam takvme gorede 27si gostrio bakalm nolck bnde beklemdym
Seherr Tugbabu5952 ben şimdi yaptım ikinci çizgi koyu ama ilki kadar değil değerlendiriyim mi birde bir sorum daha olacak örneğin dün yaptığımda daha silikti ama akşam evde teste baktığımda koyulaşmıştı 10 dakikadan sonra çıkanı dikkate almalımıyım sizdede sonradan renkte koyulaşma oldumu
Seherr Tugbabu5952 canım instagramın varsa takipleşebilirmiyiz burdan foto gönderilmiyo belki yardımcı oluruz birbirimize artık bende istiyorum bebiş :) instagram adım seherbabirbulut
DuyguEyupoglu Bende ovülasyon testiyle hamile kaldım her gün yaptım testi çift çizgiyi gördüğüm gün ilişki oldu zaten çift çizgi olduktan sonra 24 saat içerisinde ilişki olması gerekiyor☺️
Seherr DuyguEyupoglu tatlım bişey sorucam dün test koyuydu değerlendirdim bugünse çok silik çıktı test bu yumurtlama gerçekleştiğinimi gösteriyo :)
UlkerSD DuyguEyupoglu yumurtlamadan kaç gün sonra öğrendiniz hamile olduğunuzu 🙄 arkadaşım 4 gün gecikti test yapmaya korkuyor ya yine yoksa diye 😏
Bahcedomatesi Seherr kızlar bence hep sırtüstü yatmayın başka pozisyon deneyin. Ben hep sırt üstü yatıyom son zaman ama sanırım başka bi poziyonda kalmıştım o zaman hamile kaldım 🙈
Seherr DuyguEyupoglu ayy inşallah olur hamile olduğumun hayalini bile kurunca kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyooo 😂😂
Seherr Deletedmom429 benim adet takvimine göre pazarı gösteriyo teste göre bugün çizgi koyu off offf :) keşke bu forumda foto yeri olsada birbirimize atıp yorumlasak 😂
Deletedmom429 Seherr ben bugun gostermsn die dua ettim sahsen bgn kaynnana gunumuz balik gnmz vr ordn donmmzse gece yarsni bluo eve glncde essm uyyoncmki aksam da akinti gbi sylr glio geciodu dedim tm kesin bu hafta netlesir koyu cizgi ins bi iki gne netlesirde calsmlra baslz😂
Deletedmom429 Seherr bu arada birgebenb gnlgu videosnda t cizgisi sce koyi olsa bile degelrndr diodu yani c silik ve t koyuysa oldgndada yapn dio bide facebookn vrsa beni ekleyvlrsn messengrdan resim atilio intagrmm yok cnki 😊
Deletedmom429 Seherr hee anladm kuzum bnde hic onu kullanmiorm sevmiom benimde bgn Silik t cizgdisi dgr iki gnde yoktu oyle cifti gorene kdr devam esimde dedim aksam annnlrdn glncde yapalm nolur nolmz 😃
Seherr Deletedmom429 ahahahaaa valla kafayı yedirtcez adamlara 😂😂 ama napalım mecbur böyle yapıcaz çoook istiyorum her ay hayal kırıklığı kötü oluyo :(
Deletedmom429 Seherr valla yaa bide bunu deneyelm icimde kalmms olr dedm aldim tutmzsada dha ugrsmaycam cok stres bu bebek isi yaa oncdn aklmzda yoktu dort aydr deli gbi olsn die neler ypiom buda olmzsa ise saldim cayira mevlam kayira yapcz 😂