Benimde dün gece lekelenme oldu 34 +4 teyiz acile gittik yatırdılar sabaha karşı 5 buçuk gibi sancılarım arttı nstye bağladılar baya sancı çıktı ama açıklık 1 cm kadardı sadece doğuma aalmadılar biraz daha bekledikten sonra doktor taburcu etti evde sancın çok olursa gelirsin dedi ne olur sizce lekelenme oluyor arada bir ne zamana açılır acaba?