Sonunda bende yazabiliyorum çok şükür 😇
3 Ocak salı gecesi karnıma regl ağrıları gibi ağrılar girmeye başladı, hemen sabah hastaneye gittim.acilden giriş yaptım, dogumhanedeki doktor muayene etti ve 1 cm bile açıklığın yok dedi, haftaya gelirsin dedi gönderdi.
Eve gidince lavaboya girdim baktım nişan gelmis ama böyle kanlı değil sarı sumuksu bı akıntı gibiydi.
Bu arada sancılarımda artmaya başlamıştı, baya şiddetli hale gelince bende ağlamaya başlayınca eşimle 4 Ocak akşamı hastaneye tekrar geldik. Bu kez acilde başka doktor vardı, muayene etti 3 cm açıklık var seni hemen yatıriyoruz dedi. Beni bi korku aldı yanımda kimse yok, eşimide refakatçi almadilar falan.
Odaya gittimm tek başıma sancilarimi çekmeye devamm ettim.
Odada pilates topunda falan zipladim, her sancı geldiğinde cömelip kalktım falan.
Neyse iyice artmaya başladı sancılar, ebeler gelip açıklığı kontrol ediyorlardı sürekli. 6 cm olunca ebe suyumu patlattı, ondan sonra hızla açıldı zaten. 8 cm oldu hemen.
Sonra bende ciddi bir ıkınma hissi, sanki tuvaletim varmış gibi bı his geldi. Hemen ebelere seslendim.Muayene etti ve geliyor bebek dedi.
Bende hem korku hem mutluluk ikisi bir arada tabi.
Çatala çıktım, sancı gelince ıkın dediler. Sancı geldikçe ıkındım, o an hiç bitmeyecek gibi geldi. Ama tam 4 5 kuvvetli ıkınmada bebeğim dünyaya geldi.
Şimdi hala hastanedeyim muhtemelen öğlen çıkış yapicammm.
Bebeğim yanımda çok şükür iyi.
Bende dikiş var biraz ebe kesi falan atmıştı onların acısı var ama yürüdükçe iyi hissediyorum.
Allah herkese nasip etsin arkadaşlar, zor ama sonu çok güzel 😇
12 gibi hastaneye geldim ve 4e çeyrek kala bebeğimi kucağıma aldımm.
Her şey gönlünüzce olsunn 😇