beyzzsenturkk aslisevdi bizim kız da 16da net görüldü görürsünüz bence ❤️ pozisyonuna baglı tatlı seyler yiyin poposunu dönmesin🥰
tugcegk aslisevdi 12+3te %90 demişti 16 haftalıkken kesinleşti siz de öğrenirsiniz inşallah bebiş kendini gösterir 💝
aslisevdi beyzzsenturkk evet kontrolden önce tatlı şeyler yedim gösterdi kızmış 💕 doktor pembe kıyafetler almaya başla dedi 🥰
beyza-1 aslisevdi hayırlısı olsun öncelikle sağlıkla gelsin bebiş😇 ben oğlumu 14+2 de öğrendim bence gösterirse öğrenebilirsinizz
Likayolcusu Lavinyaa8 bana da 12 de kız denildi bakalık değişirmi eltime de 11 de erkek 12. Haftada kız denildi yanılıyırlar ya
dahabirmavi aslisevdi 16+5te öğrendik. Zararlı biliyorum ama canım çok jelibon çekmişti birazcık yiyerek girdim kontrole. Doktor direkt bacak arasını gördü gram saklamadı elime de bacak arası fotosunu tutuşturdu 😂🤍
Nihaann 14+0 da şüpheye mahal vermeyecek kadar erkek olduğunu öğrendik hatta ultrason esnasında çişini yapıyordu oğluşum 🧿
kalbiminpariltisi aslisevdi her hafta doktora gittiğim için 13 te öğrendim ben 😂 12 de tahmin etti 13 te yüzde yüz dedi 😂
Kubra_6 aslisevdi 16. Haftada doktorum bana %80 kız demişti sonrasında detaylı ultrasondada netleşti canım 🥰