Merhabalar 😊 bişey danışmak istiyorum benim şuan gebeliğimde protein kaçağım var buna bağlı tansiyonum da yükseliyor ani bir kan pıhtılaşması olmasın diye kan sulandırıcı ilaç verdi coraspin ama yanında birde her gün kendim vuracağım iğneler verdi karnımdan kullanan var mı acaba bu iğnelerden çok yakıyo canımı 🥺