Progestan kullanırken bende de olmuştu. Hatta suyum geliyor sanmıştım ama doktorum bir su bardağını geçiyorsa acil olarak gel demişti. Sonra doktorumu değiştirdim. Yüksek riskli gebelik doktoruna gitmeye başladım. Muayene sonucu ilacı bıraktırdı. Ve enfeksiyondan kaynaklandığını öğrendik. Karnım ve belim ağrıyordu. Şuan geçti çok şükür. 21 haftalık hamileyiz