NilayZtrk bende 1.70 boyundayım. 3 haftalıkti gebeliğim 72.60 kg ile . 11. Haftama girdim bu haftaya kadar sadece 2 kilo verdim. Ama son bir hafta evde raporlu ve tek olduğum için poğaça simit düzensiz saatlerde yedim meyve tükettim 1 hafta içinde 2 kiloyu geri aldım. Sabah yumurta peynir mutlaka domates salatalık zeytin tükettim. Ya omlet yada menemen yaptım . Ekmek fazla tüketmeyen insanım. Bu hafta poğaça canım çok istedi diye böyle oldu. Kahvaltıdan iki saat sonra ceviz , yine iki saat arayla meyve yada kahve tükettim. Akşamları yemek yapamadım uyku baş ağrısı halsizlik derken dışarıdan söyledim ama ekmeksiz bol salata ile tavuk adana türü yedim. Ama sebze yemeğinden tiksindim. Bazen sadece yoğurt salatalık tükettim. Tekrar 72 olmuşum. Yarından sonra yine düzenli beslenmeme başlayacağım. Düzenli saatli beslenildigi zaman sürekli canım birşey istemiyor ama saatsiz zamansız yediğimde de ne yedigimi bile olcemiyorum. Hamilelik ozeltve çok güzel bir dönem. Tabiki kilo alacaksınız alinirda verilirde bünyeye göre. Bize sadece kilo yapan saatsiz yemek meyvedeki şeker oranina dikkat etmemek. cok kilo alip verende var veremeyen de.