NilayZtrk kimseyle kendini kıyaslama canım sen ve bebeğin sağlıklı olsun önemli olan o. Herkesin bünyesi farklı az kilo almak sağlıklı diyemez kimse. İnsanlar kilo almamak için kendi kafalarına göre gebelikte bile diyet yapıyor . Ben ilk gebelikte 72 ile kaldım ilk haftalar biraz fazla aldım sonra o kadar hızlı olmadı 89 ile doğuma gittim 1 yıl sonra 62 kilo ya düştüm . Sen ve bebek sağlıklı olsun gerisi yoluna girer 😉