Elf52 benim de 2 hafta önce idrarda protein kaçağı demişti doktor tek kullanımlık ilaçlar varya ondan kullanmıştım bugün çok şükür temiz çıktı o protein kaçağı da enfeksiyon yüzünden çıkmış bugün negatif çok şükür dedi doktorum. Allah yardmcnz olsun inşallah sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza💜