ikimelekannesi__ Elf52 ağrılar mı zorluyo sizi de benim vajina ağrım çok zorluyo magnezyum verdi doktorum midem hala çok hassas içemiyorum ne olacak bilmiyorum da. Nst ye girdiniz mi bizim kontrolümüz sabah inşallah
Elf52 ikimelekannesi__ hem ağrılar hemde tansiyon problemim var çok zorlanmaya başladım artık o yüzden
Kanarya ikimelekannesi__ 34olduk an itibariyle ✨ erken doğum riskim var. Ve çok sıkıntılı geçti gebeliğim, buna da şükür 🙏 nasıl geçti anlamadım valla 🙈
Aygul_8403 34lduk bizde herşey mevcut mübarek şeker tansiyon griple savaşıyorum feci şekilde nst de sancım cıktı kızcemın maşallahı var çok hareketli
Elf52 Duygu1995 yüksek tansiyon şuan hastaneye yatışım yapıldı idrarda protein de çıkmış takip yapılıyorum ciğer geliştirici vuruldu duruma göre alınacak bebeğim