Ceydacyln
Damla0671 çocukken ilkokulda beden eğitimi derslerinde top oynayamazdım top yüzüme çarpıcak diye bağırıp ağlardım bir kere çarptı kalp kirizi geçirdiğimi sanmışlardı buna benzer çok krizlerim oldu özellikle sınav dönemi çok başarılı bir öğrenciydim ama deneme sınavlarında ağlardım krizim tutardı panikten sonra ailem doktora götürdü çok bilinçli bir aileye sahibimm çok şükür çocuklukta kalp filmi şu bu uğraştık en son pskiyatriye yöneldik anladık anksiyetem var kontrol altına almayı öğrendim öğretmenim bazen zorlanıyorum ama yönetebiliyorum çok uzun yıllardır tedavi görüyorum elbette ilaç da kullandım bebiş çünkü bazen çok zor oluyor