nhncn ben nedense oda süslemeyi çok gereksiz buluyorum. Benim arkadasım bir dünya para döktü. Odayı okadar güzel süsletti ki gören bayılır resmen. İçecekler, çikolatalar herşey havada uçuşuyordu. Bebegi saglıklıydı allaha sükür ama küveze alınmak zorunda kaldı hiç odaya bile gelemedi. Gelen giden yiyecek, içecek ve süs eşyası alma peşindeydi. Anne ise sadece cocugunu düsünüyordu. Bu durumu göz önünde bulundurarak ben hiçbir sey yapmayı düsünmüyorum. ☺️