nhncn yani var ya fikir istemissiniz. Insanlar israf fuzuli vs demis. Yani insanin sadece hevesini kursaginda birakiyolar. Siz belli ki yapmak istiyosunuz bunun icin sormussunuz. Israf olmasi sizi ilgilendirmis yapmayacakmissiniz bitti gitti, olumsuz yorum yapacaksaniz yapmayin yani. Bazen boyle yorumlara gercekten sinir oluyorum.
Kendi dusunceme gelirse. Yapip yapmamak arasinda kalmistim sonra yapayim dedim yapmazsam pisman olabilirim ama yaparsam pismanlik duyacagim bir durum olmaz. Zaten çok şatafatı seven biri degilim. Kapi süsünü kendim yaptim. https://www.hizliresim.com/iirdusa esimin bana aldigi cicekleri ve dugun ciceklerimden birlestirdim. Kanserli cocuklara bagis dernegine magnet yaptirdim. Ablamda cikolatasini yaptirdi https://www.hizliresim.com/kesa9t4 . Hemsireler icin kucuk kutular hazirladim cikolata ve kahve var icinde. Benimle ilgilenecek hemsire ve bebek hemsiresi icin bros yaptirdim birde https://www.hizliresim.com/fvm9iwj . Bir de kedi mamasi aldim kırtasiyeden de karton cikti felan aldim guzelce paketledim. Hediyelik kedi mamasi yaptim. https://www.hizliresim.com/6vc0sgk . Ani tablosu hazirladim cerceve aldim, bi de renkli kagidi sekilli kestim, ziyarete gelenler not yazsin diye. https://www.hizliresim.com/birxfqw Masa kurmicam odalarda bi çıkınti varmis oraya koyarim. Bu yaptiklarimin hepsi saklayabilecegim seyler çöpe gitmeyecegi icin icim rahat israflik bir sey gormuyorum ben 😊😊