aysegul789 çok teşekkür ederim yorumun için. Okuyacağım bundan sonra inşaallah. Zaten ben mizaç gereği deoyle pek yüksek sesim olmaz 🙂 ilkinde herkes kapıda bekledi beni sesimi kikse duymamış dotorda iyi ikindigimi söylemişti beş dk sürdü çatala yatıp doğması ama tabi kestiler baya dikisim vardi