zeynepaylaipek ikinciler daha çabuk doğuyor merak etme, bol bol İnşirah suresi oku, benim ikincide hastane yatağına girmeden başladı doğum az kalsın ayakta doğuyordu. İlkinde tüm gece sancı çekmiş suyum gelince gitmiştim 8 saatte öyle sancı çekmiş suni sancı almış yinede dr un karnıma bastırmasıyla zoraki doğurmuştum mahvoldum bebeği çeviremediler heryerim parçalandı, ikisini de devlette doğurdum üstelik 2. Çok iyiydi. Çığlık vs atıp kimseyi de sinir etmediğim için gayet iyi davrandılar. Beylikdüzü devlette 2.yi doğurdum. İlki Beykoz devletteydi.