Merhaba İzmirliyim ben de Kemalpaşa tarafında oturuyoruz 😇 Ya ben turgutlu ege umut hastanesine gittim pek memnun kalmadım bıraktım orayı. Şimdi Manisa şehir hastanesine gidiyorum, çok memnunum doktorumdan da hastaneden de. Mustafa cihan baysal doktorumun adı, mutlaka tavsiye ederim. Ulaşım sorununuz yoksa bir muayeneye gidin derim😊 Özellere adım atılacak gibi değil, en ucuz hastane bile 560 tl muayenesi sadece.🙃