Dnz35 Zmlov3 vala ben 2 ocakta sezeryan oldum hala ağrılarım var ilk gune ramen hafifledi ama ayakta durup tamamen işlerimi yapamıorum yorgn bitkn ve acı içinde hissediorm kendmi nezmn duzelirim blmiorm /:
Zmlov3 Dnz35 geçmiş olsun cnm geçer biraz zaman ben bu konuyu doktora sordum bugün ama kişiden kişiye değişiyor durum dedi doktorluk bı durum değilmiş
Dnz35 Zmlov3 valla sanırım öle acı eşiğişe alakalı öksüremiorum ble zor gercekten bian önce gecse keske bebeimle bile dzgunce ilglnmiorm