Zmlov3 Bende çabuk toparlandım 5. Gün de dışarı çıktık gezmeye tabi yavaş yavaş yürüdüm hep öyle normal halim gibi değil ama yürüyüp gezdik yani deniz kenarında, arkadaşlarımıza gittik çay içmeye. Durduğu yerde ağrım olmadı hiç benim sadece işte oturup kalkarken belli hareketlerde ve gece ilk günler uyurken sağa sola dönmek zordu yavaş yavaş oda düzeldi. Birde sabah uykudan kalkınca o kalkışlar 1 hafta boyunca biraz zordu idrar torbası dolu olunca özellikle baskı yapıyordu. Ama 12. Günün sonunda hiç ameliyat olmamış gibiydim.. kuzenim mesela 3 ay çekti ağrıdan sızıdan… bence yapısal da olabilir cilt yapısı, acı eşiği, hassaslık derecesi ve doktor da bence önemli diye düşünüyorum