GzdeBilgeYlmaz Merhaba kızlar bugün 38. Haftamıza girdik nst sancılarım hep düzenli ve 100 ün üzerinde çıktı fakat ben birşey hissetmiyorum.🤷🏻♀️ bu durumda olanlar kaç gün sonra Doğum yaptı 🙈🤩🤔
Deletedmom434 GzdeBilgeYlmaz nst’de sancı en çok 100’e çıkıyor 100’ün üstünde olanlar bebeğin kalp atışı düzenli ise sancılarınız doktorunuzun açıklık muayenesi yapması buna görede yatış yapması yada eve göndermesi gerekiyordu bunlar yapıldı mı
goncacan GzdeBilgeYlmaz 100un uzerinde cikanlar kalp atisi alt tarafta 20-40-60 falan diye gidenler sanci 😊 benimde 60in üzerinde ve 80lerde düzenli sancilarim var.
Gul_hamad GzdeBilgeYlmaz 37 haftamdayim,simdi geldim doktordan, sancim asiri fazla cikti ve 1sm acilmam var. Yatisimi yapmak istedi ben eve gelmeyi tercih ettim.bakalim ne zaman gelecek )
GzdeBilgeYlmaz Deletedmom434 biraz önce nst den çıktım doktoru bekliyorum Doğuma gitti sanırım henüz muayene olmadım cnm
goncacan GzdeBilgeYlmaz benim erken dogum riskim var 33.haftadayim ağrılı sanci hissetmiyorum ama kasılmaları hissediyorum sık sık karnım sertleşiyor biraz ağrılı bi şekilde.
GzdeBilgeYlmaz Gul_hamad evet baktı doktor bende gebelik şekeri olduğu İçin fazla beklemeyelim dedi doktorum cuma günü alalım bebeği dedi heyecanlandım 🙈
Gulsen1 GzdeBilgeYlmaz bugün 38 olduk bizde. Dün nst ye girdim ağrı çıktı. Zaten üç gündür regl sancısı gibi ağrım var. Yarın Sezeryanla alınacak oğlum Allah izin verirse🙏
MistarShiki GzdeBilgeYlmaz merhaba canım benimde şekerim var ve iki gündür sancılarım var 60 70 80 nst de çıkıyor dugun yatışım yapildi acılma yok doğum olurum bu arada 35+2 haftalıkiz 🤰🏼
GzdeBilgeYlmaz Gul_hamad önceliğim normal dedi doktor ama bebeğin kafası çok yukarda olursa açılman olmazsa sezaryen olur dedi
goncacan Sumeyyye ya benim sancılar için erken biraz 33.haftadayim erken doğum riskim var dogmasin diye uğraşıyoruz ama sizin eğer zamaniysa sağlıkla alirsiniz inşallah kucaginiza yakın zamanda