Aysenurozs 2Mozilla belim sürekli mesela iki gün iyiydi bugün yine başladı ama hiç geçmeden ağrıyor yani. Kasıklarımdaki sızı ara ara özellikle idrara sıkışırsam bebek oraya vurursa oluyor
Merveneg -Papatya- Benimde dün akşamdan beri sancım var kasıklarımda belim kopacak gibi. Nst ye girdim sancı çıkmadı. Bu ağrı ne o zaman anlamadım. 😕
F80mnur Canım benim de sancım vardı az az doktorum bana hemen magnezyum başladı kramplar sancılar hafif azaldı şimdi yok sadece yatarken falan çok dikkat ediyorum ani hareket yapmıyorum ki suyum falan gelmesin çömelmiyorum asla o da tetikliyor ağır kaldırmıyorum sen de bu doktorun pek ilgilenmediyse başka bir doktora görün ve danış, ben bunu doğum yapana kadar kullanacağım alah izin verirse
Rabg123 -Papatya- evet canım sürekli sert olunca rahatsız ediyo ağrı oluyo masaj yapar gibi ovaliyorum biraz düzeliyor o zaman
-Papatya- Merveneg inş normaldir çünkü o etken doğar mi psikolojisi çok kötü bir şey inş sorun yoktur 🙏
Yasemnki -Papatya- geçmiş olsun bol bol dinlenmeli ve karın kaslarını çalıştıicak doğum u tetikleyen şeylerden uzak durman gerekir. 26.haftada sancılarım sebebi ile bizde siz gibiydik korkmayın dikkatli olun Allah’ın izniyle atlatirsiniz biz şimdi 37 haftalık olduk bile dediklerine uyarak
Yasemnki @-Papatya- tehlikeli bir durumda hastane yatış yapılıyor ve nidicard di sanırım o ilaçtan veriyorlar umarım hiç birine gerek kalmadan gelip geçer stres de sizi etkiler
Cel -Papatya- bende 31 haftalıkken 3 gün hastane de yattım ilaçlar iğnelerle durdu 38 haftalıkken doğum yaptım dinlenin benimde ağrım yoktu ama sadece kasılma vardı karnımda s ankı cocuk sırtıma gidiyodu şans eseri doktora söyledim sancı cıktı ve yatosım oldu hiç korkmayın
11115 -Papatya- sancı çıkdığına bakma canım, bende de bir süredir düzenli sancı kasık ağrısı, bel ağrısı var ama ne gelen var ne giden, 39 haftaya kadar geldik çıkdık öyle, inşallah sende de her şey yolunda gider
Betul124 -Papatya- canım kilosu iyiymiş inşallah bir sıkıntın olmaz bende de 34 haftalık erken doğum riskim. vardı ciğer geliştirme iğnesi yaptılar ondan sonrada birde gelmek istemedi ☺️