Bende 33+5 im aynı şikayetler bende de var bebegim iri olduğu için de toplandığını ve o yüzden de zorlanabilecegimi söyledi bugün doktor nst ye de bağlandim bugün bebek hareketinden dolayı sancım çıktı ama normal sancm yok sadece bebek sürekli toplanıyor bi tarafa poposunu dikiyo sürekli